Team

Van Kessel & Janssen heeft vele deskundigen in huis, die u kunnen bijstaan in geval van vraagstukken omtrent huisvesting en die u geheel kunnen ontzorgen op het gebied van uw huisvestingsbehoefte.

Monique van der Pol
Secretaresse en servicedeskmedewerkster
"Prioriteiten stellen betekent ook dat we ons kruit niet verschieten, op weg naar het doel!"

Ik ben ruim 27 jaar werkzaam binnen de Van Kessel Groep als secretaresse en medewerkster van de service-desk. Steeds meer bedrijven hebben behoefte aan een eigen professionele service-desk. Dit kan in eigen beheer gebeuren, maar uitbesteden is ook een goede mogelijkheid. De service-desk is vaak het eerste contactmoment dat een bedrijf heeft met een klant. Als medewerkster van de service-desk zie ik mezelf dan ook wel als het visitekaartje van de Van Kessel Groep.

Ervaring

Naast enige technische kennis van het product of de dienst die wordt ondersteund, beschik ik als service-deskmedewerk(st)er over een duidelijke en vriendelijke telefoonstem. Communicatievaardigheden zijn net zo essentieel als de technische kennis, omdat de klanten die bellen vaak een probleem/klacht/storing hebben en daarom licht geïrriteerd kunnen zijn, waardoor ze ongeduldig en soms ook wel onvriendelijk worden. Bovendien houden wij de klant van alle vorderingen op de hoogte. De taak van de service-desk is om deze klanten zo goed mogelijk te helpen, zodat ze tevreden zijn met de afhandeling van vragen en/of problemen en vooral te ontzorgen. Het geeft me veel voldoening om de zaken snel en goed te regelen.